wtorek, 21 sierpnia 2012

Mój oddech

Kochanie
Nie mogę.
Już nie poczekam,
Zmieniam się,
Zmieniasz.
Zmieniasz mnie
W innego człowieka.
A ja to nie inny,
To wciąż ja,
Ta sama.
Nadchodzi chwila,
Zbliża się nie ubłagana.
Może już czas przyznać przed sobą,
Żeśmy nie dopasowani
Jak dwa przypadkowe trybiki,
Pozornie żeśmy pasowali.
Kocham cię,
Kocham.
Miłość odpycham,
Powietrze które wydychasz,
Jest tym, czym ja
Oddycham.
Czujesz to?
Czujesz?
Tracę oddech.
Uciekasz.




Wiersz eksperymentalny tak trochę, ale w sumie to mi  się podoba. Przy okazji pojawiła się też Dedykacja dla mojej przyjaciółki. To tyle. 

8 komentarzy:

  1. Jeśli tak wygląda eksperymentalny wiersz to ja się boje jak wygląda nie eksperymentalny -.- Orginalny jest ;) Bardzo mi si podoba :) Choć nie wiem czy nazwałabym to wierszem... Oj :) Czekam na następną twórczość :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba. Lubię eksperymenty :D Lubię twoje wiersze, czy są tradycyjne czy nie. Czekam na więcej wierszy!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do cholery! Powinnam ci tu napisać jakiś wartościowy komentarz, ale nie umiem :( Więc powtórze, że to super wiersz.

      Usuń
  3. Przecudny! Rany, wciąż nie mogę uwierzyć, że masz tak wielki i wspaniały talent. O.O Uwielbiam caaaaaaaalusieńką Twą twórczość. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, kocham kocham twoje wiersze i żądam więcej :*** Kiedy kolejny rozdzialik? Czekam na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozdziałem trochę poczekam, bo mało już mi ich zostało do końca. :) więc pomęczę was trochę wierszami zanim wykonam kolejny milowy kro z opowiadaniem :). Bo jakoś wcale nie mam jeszcze ochoty tego bloga kończyć. Ale nie zmienię planu, bo fabuła byłaby mocno naciągana

      Usuń
  5. Uzupełniłam już zakładkę o Mega Metamorfozie, więc możesz dowiedzieć się więcej o tym przedsięwzięciu.

    Odpowiedzi na pytania:
    1. Tam, jeżeli masz zdjęcia/teksty, które chcesz umieścić w nagłówku oczywiście możesz nam je przesłać. Jednak nie obiecujemy (zwłaszcza jeśli o zdjęcia chodzi), że je wykorzystamy. Możesz nam jednak napisać w oczekiwaniach kogo chciałabyś w nagłówku, jaki typ urody ma prezentować dany człowiek itp.
    2. Oczywiście, że możesz się z nami skontaktować. W zakładce "Autorki" masz podane nasze maile i nr gg. Z kontaktem nie ma najmniejszych problemów.
    3. Nie jesteśmy w stanie powiedzieć, jak długo trwa metamorfoza. Wszystko zależy od boga.

    Metamorfozą bloga będę zajmowała się z Psychopath dzięki temu możliwe jest poznanie opinii więcej niż jednej osoby oraz zapoznanie się z różnymi punktami widzenia.

    OdpowiedzUsuń